My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Tuesday, May 19, 2009

Tagss

soalan untuk panaskan badan dulu

anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang?
karipap kentang lorr...dengan daging skali... cedap2

anda lebih suka air kelapa atau air tebu?
ayor tebu...

apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang?
percaya... tapi makan jugak... adehh

anda paling tertarik dengan lelaki/perempuan yg mcmne?
lelaki = berpenampilan kemas (smart2).. senyuman ikhlas... baik hati...

apakah perkara yang wajib anda buat sebelum tido?
hrmm..slalu mengon9kn diri... citer2 ngan dak bilik.. peluk baju echo.. pelok mista bin... n hantar flying kiss kat echo bru ley tdo (klu x tertido laa)...

soalan yang memerlukan anda berfikir dengan lebih mendalam

andaikan ada org menghina keluarga anda,apakah yang anda akan buat?
HINA?? tadek sebab tuk orang hina keluarga saya... hmmm mesti la face to face tnye pe masalah dia ngan my family smpai nk hina2... pastu try psycho balik... pastu... hina keluarga dia pulak...uiks... mcm dendam ajee.. hahahaha

adakah anda akan tolong kawan anda yang dalam kesusahan wlupn dia pernah khianati anda?
hrmm..tengok pada jenis kesalahan dia.. klu ati ni masih baik n blh terima dia sebagai kawan or manusia.. insyaAllah tolong... tapi klu dah menyampah tahap giler2 babengggg... kem salam je key...

andaikan besok hari terakhir anda hidup.apakah perkara yg anda ingin buat sblm mati?
minta maaf ngn mama n papa (byk wt salah).. peluk mama n papa erat2.. ade di sekeliling orang yang menyayangi aku...

adakah anda akan pilih org yg anda cintai atau org yg anda sayangi sbg psngan hidup?
erkk.. dua2 blh x???

apakah yg membuatkan anda b'smgt utk hidup sampi sekarg?
hmmmmm kenapa eik... hmmm.. entah laaa..

andaikan masa dpt dputarkn balik,apakah yg anda ingin betolkan?
saya nak jadi anak yang baik ( la ni nakal bykk...) , huhuhuhu

adakah anda akan give up jika perkara yang anda lakukan asyik gagal?
tengok gak keadaan dia... klu mse tuh bnde yang dibuat agak menyeronokkan.. nk try n try lagi lor...

adakah anda akan memaafkan org yg telah merosakkan kehidupan dan kerjaya anda?
i will forgive but NEVER FORGET!..take a note!

andaikan kawan anda menghidap penyakit berjgkit,adakah anda akn masih berkwn dgn dia?
yurp2..pki la alat2 yg x bule dijgkiti ngn penykit dia...DUNIA DA MAJU..

sesetengah org mengatakan budak2 amatlah menyusahkn,apa pandangan anda?
saya suka budak2.... im lovin it.. walau susah mcm mne pon dekat budak2... tapi ati akan puas n gembira bila layan budak2 ni.. ( psstt cyg : nak baby.... mne baby yang cyg jnji tuh... x de pon)


org yg bertuah utk menjwb tag ne ialahh
-orang2 yang follow my blog n view my blog... jemput amik ekk




Jika anda berminat mengenai entri ini..
Sila tinggalkan pendapat anda
Sekian Terima Kasih

3 luv me:

sha89 said...

miss...best soaln tagg ni. Tp aku bru lg dlm tagg2 ni so nk tnye soaln yg agk skema+kureng bijak..

->cm mne nk amik tagg ni? :)

Baby said...

sha.. copy jew bende tuh.... pastuu.. buang jawapan miss n letak jawapan sha sbg ganti....

sha89 said...

ooo...thnks miss :)...hehe

Post a Comment