My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Saturday, January 17, 2009

Yakin
Klu korang x yakin dgn apa yg korang nak gayakan pada arini, korang akan dijadikan bahan sindiran oleh rakan2 yg kebiasaannya cemburu melihat penampilan kamu. Biar pelik, asalkan fesyen kita nmpak cantik dan pelik di mata org lain.

Sabar
Sifat ni pun penting sebab mostly rakyat Malaysia ni x boleh tgk org lain pakai lain mcm sket,trus nak bagi label itu ini.Macam aku,pergi klas mmg over,smpai lecturer ckp aku ni over dan sexy,tp aku x amek port sbb ape yg aku tau,aku suka dgn ape yg aku sarongkan kat tubuh aku.Hehehe...Budak2 keliling aku slalu label aku gay la, metrosexual la, itu la ini la...Hello...Klau aku ni kat Japan and United States,confirm diorang pandang aku sbelah mate je....

Selesa
Kita haruslah selesa dgn ape yg dipakaikan kerana seksi macam mane skalipun, klau x selesa pada diri kita, pasti nmpak janggal kalau org tgk.So,pilihlah pakaian yg betul2 membuatkan kita selesa dgn penampilan diri kita.

1 luv me:

Baby said...

tp korang jgn ler pulak buat fashion bukan2... tuh merosakkan fashion namanye

Post a Comment