My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Thursday, January 15, 2009

Perihal Diri Ku

Real Name

  • Nurul Ain Naqiah Binti Mohd Yunus ( arwah nenek aku belah mak yg bg nama nie)
Keluarga
  • anak kepada pasangan shakina bt abd hamid & mohd yunus b. ismail
  • anak sulung 5 beradik 2 pmpn 3 laki
kalau sebut baby @ ain, what related to it
  • manja kot.... ( ye ke?)
5 things yang slalu ade ngan baby
  • hangphone
  • laptop
  • lip balm (bibir ku cepat kering)
  • kunci (kunci rumah, hostel n sometimes car key)
  • pda
benda yang most i love
  • dance
  • music
  • hang out
  • chatting
  • coklat
  • perfume
5 thing i hate most
  • que panjang (malas la nak beratur)
  • citer seram + suspens ( korunk akn menyesal klu ajk tgk wayang citer nie)
  • gedik (tp sendirik gedik)
  • binatang + serangga (eee... geli)
  • medicine (yukxxxx... i hate it.. almaklum la i x reti telan pil)
3 words best describe me
  • cute ( org ckp aku cute)
  • manja ( think so)
  • degil ( dh ramai dh ckp aku benda ni)
3 bnde yang aku cari dlm idop
  • pelajaran
  • keluarga yang harmoni & bahagia
  • kawan2 sejati
my favourite
  • love dance salsa & samba
  • ske karaoke
  • most of my choice is chocolate (antu coklat)
  • love musical n dance movie
  • bju paling bayak kaler itam (wahahahha)
ciri2 org yg senang bergaul dgn ku
  • open minded
  • giler2
  • happening
  • pndai bwk diri
  • penyabar
  • not TOO sensitif
something interesting bout me
  • suka gelak... ade yang ase lawak surely gelak ( x de cover ayu)
  • tak reti telan pil... slalunya pil klu tolak ngan air mcm ne pon nnt dia ade kat depan balik.. mmg sakit ati gak ler nk paksa dia telan
  • suka g jenjalan wpon mse tuh bz sgt...
  • kalau kat mcd... mesti carik eskrim...
  • takut bawak kereta manual kat kwsn kolej ( byk jalan berbukit... siyes namo)
  • boley bergelek dangdut n pernah digelar ratu dangdut mse skola
  • takut kalau ade orang obses pada aku.. ( siyes mse tuh mula lah nak menangis)
  • dikenali sebagai org yang tegas n garang (garang ke??) wpon sebenarnya aku sorg yg sensitif
  • menjadi pecetus semangat orang lain wpon diri nie lemah ( woii.. jgn pikir bkn2 la woii)
  • suka budak2... pantang nampak bayi comeyl (bukan si ian @ [N] tuh).. mula nak gatal tgn nk dukung n lupa org kat sebelah... hahaha
  • digelar mama oleh segelintir anak buah.... n akak pada segelintir anak buah yang lain
tabiat buruk aku
  • suka sampuk org ckp.. wpon kdg2 x tau pe yang dorang ckp ( ain putri & wanchai dh tgk dh)
  • garang sgt kot..... ye ke? ase nye brutal babe.. wahaha
  • x reti minum air panas2 (kecuali teh o suam)
  • x reti minum susu (kecuali susu coklat)
  • x reti makan ubt ( x shukew tol)
  • hate smocker ( tp x sedar hidu gak asap okok tuh)
  • dak nakal ( layan clubbing.. weii aku jujur nie)
  • melatah ( haaa.. jgn nk cucuk2 ekk)
aku dlm percintaan
  • open minded ( blh kongsi every topik ngan teman istimewa.. wpon topik perempuan)
  • cemburu ( biasa lar.. pmpn.. mesti ade cemburu tp bertempat.. laki pon kuat cemburu)
  • tegas ( kdg2 kite ade bnde2 yang kite nak pertahankan dlm hubungan.. so tu yang tegas tuh)
  • garang ( kalau buat salah... mmg ar kne mara kn?)
  • jaga pasangan ( biasa aku kontrol bab rokok... makan.. kesihatan- bnde2 ni kne jaga...utk masa depan gak klu betul dia suami kita kn???)
  • sikap bebas tp dlm jagaan ( mksdnye aku x de la nk kongkong... cuma perhatikn aje)
  • merajuk ( biasa la... bnde2 normal)
  • memahami ( biasanya aku fhm bf aku cam ne.. kje dia.. perangai dia)
  • lebih suka berbincang ( aku slalu berbincang sblm buat keputusan)
  • tak suka ditipu ( haaa ni memang pantang.. silap2 aku jd hulk.... aku x suka ade unsur2 tpu nie... lebih baik terus terang wpon kenyataan tuh menyakitkan aku)
Ni lar serba sedikit psl diri aku... nnt klu de topik lagi.. aku post in k...

0 luv me:

Post a Comment