My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Saturday, January 31, 2009

Lelaki

Laki nie... haishhh.. betol2 x paham ler akue.... pening pala kalau nak cakap pasal laki.... sebab ape?? sebab aku bukan lelaki ar... kalau akue laki mesti len citer punya lar... tol x? woi... woi.. aku pempuan la babe... adehhh.. jgn nk pesongkan pala otak aku yang dilanda blues sekarang nie (sambil tengok jam.. wah dh pkol 7.40 pagi tapi x tdo2 lagi akue nie... gilerw gempax...huhu)

hari nie.. aku ase mcm2 perasaan pada lelaki..... mara ade.. geram pon ade.. shukew ade gak... ase nk sepak terajang pon adew... adehhh.. kenapa aku jd mcm nie?? haaa mne taknye... macam2 ragam... acam2 kerenah... sumer nk akue layan... so.. layankan ajerw larh... sakit aty kew... shukerw kerw..... bak kata fara fauzana dlm rancangan Melodi tuh... layannnnnn.... huk.. huk.. huk..

akue sebenarnya dh bosan ngan laki..... opsss.. jgn terlepas dulu.. bg aku citer abis dulu bru nk pikir bkn2 ek... aku bukan pe... aku bowsan sgt ngan laki.... ade yang giler meroyan pasal akue... ade yang macam mati klu tiada akue... ader yang macam gila talak.... ade yang macam hero perasan... bak kata org sumer spesis ade... ade yang besh dilayan kdg2.. ade yang hampeh. ade yang dingin jew... ade yang hangat2 kuku.... hahahaha... ssh nak sebut pe lg spesis laki...

..:: Spesis Lelaki Hampeh::..

hmmmm... akue nie mmg ler pantang sikit bila ade orang beriya carik akue... pastu nnt dia ungkit2... tuh mmg kuang ajar tue... aku sendiri tak ungkit pengorbanan akue... mne tak nye.. bukan aku paksa dia kol hari2... dia sndri yang gatal nk kol... bkn aku suh dia kol guna no maxis ke digi ke celcom ke.. dia yang kol... bukan aku yang beriya2 nk ckp ngan ko.... ko yang nak, ko yang pot pet....so, dh tau kehendak sendiri... tak payah la nak sebut2 bape byk dwet ko dah abes kol akue.. allergic tinger aku... kalau ko ckp skali pon.. bukan akue nk byar.... hahahha..

lagi satu... aku tak gemar laki puji diri sendiri.. woiii.. cermin dulu woi.... ko ingat ko bagus sgt ke sampai nak kembang2 segala lubang yang ade ckp ko nie bagus... perfect... x malu kerw????? bg akue... dlm dunia nie mne de orang yang perfect... sumer ade kelemahan dan kekurangan masing2... dan kalau kita ase kita nie buruk... ade yang lagi buruk ; kalau kita ase kita ni bagus... ade yang lagi bagus... ade gak org ckp idop manusia macam roda... x setiap masa diatas.. nnt akan jatuh ke tanah jua.. wahaha... so... pada lelaki yang perasan bagus tuh.. henti2kanlahh..

laki buaya darat nie lagi aku anti..... kumpulan ratu jew gatal pegi popularkan spesis yang macam nie.. mungkin Mulan & Maia nak gembar-gemburkan akan kewujudan lelaki ini... hurm.. back to topic.. laki yang perasan buaya darat nie bukan la bgus sgt.. kalau buaya betol.. kulit dia sdp gak kalau dibuat handbag.. ade gak untung.. tp kulit manusia.. mne de harga.. huhuhu.. black market x tau eik.. ngee.. hmmm. aku pening biler org2 tua yang perasan n berlagak muda... mula la cari awek mudo... ade yang baya anak lak tuh.. gatei merelaaaaa.. pastu cintan cintun depan orang ramai.. adehh.. maluuu..

laki spesis binatang.... yang tau nak rosakkn pmpn jew kje dia... ko ingt ko power sgt kew?? adehh... sepatutnya korunk pertahankan wanita sebagai kaum yang lemah... lindungi wanita.. tp... kenapa kau makan mereka??? cuba ko pikir.. adik ko ke.. anak ko kne mcm tuh.. tau korunk ngamok.... so.. pikir2 eikkk... xkn sumer nk kena gitau... dh besau kn..

laki cakap binatang.... haaa.. ni satu lagi spesis binatang gak.. ape la ke bagus sgt dirimu nak binatangkan org lain... ish3.. bgus sgt ke diri ko sampai nk samakan org lain mcm binatang... kdg2 kne babi.. anjing... lembu.. kambeng.. (pandang diri sendiri - ske gak ckp2 mcm nie) hmmm... kan bagus kalau ko sebut syg ke.. bertuah ke.. bkn ke doa setiap ape yang kita ucapkan.. takat gurau2 x pe la slagi tak sakitkan hati or menyinggung hati org lain.. tp.. kalau dh tersinggung.. cepat2 eik mintak maap... kalau tak.. tanggunglah yee..

sebab2 laki macam nie lar yang buat akue makin menyampah2 pada laki.. benci tuh tidak ler... tp geram tuh ader lar gak sikit... huhuhu.. akue tahu... x semua laki mam nie.. and aku pon x ckp semua laki mcm tuh... sebab alhamdulillah bapak akue x macam tuh.. aku syg bapak akue... huhu.. selain tuh aku shayang kwn2 laki aku yang sporting n gilerw2... muuaahhxx to allz...

2 luv me:

Brother Bear said...

btol2 marah nmpak kat laki...
huhuh...

P. A Baby said...

mara sgt tuh x de la..
geram jerw..

Post a Comment