My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Thursday, January 15, 2009

Tag (2)

1. How Old are you?
Tahun ni.. aku 20 thun.. tp lambat lagi... 26.11.09 nnt bru genap 20 thun.. skrg ni boley lagi perasan mudo.

2. Are you single?
Erk...lagi soklan cepu emas...for me selagi x bernikah AVAILABLE la jawabnya...hahaha...tp hati aku dh ditawan orang... hehehe

3. In what age you think you'll get married?
Ahakz...soklan ni best. hurm.... perancangan tuh x de.. spe2 yang masok minang n family aku n aku terima time tu la kawen... tp.. klu boley nk kje dlu 1-2 thun... tang gatainye.. umoq 25 la umo ideal kot... tp klu dh jodoh awl.. aku redha je

4. Do you think you'll be marrying the person you are with now?
Wallahualam...jodoh ALLAH swt yang tentukan...apa yang mampu aku lakukan sekarang ni ialah untuk menjadi seorang isteri dan ibu yang mithali.

5. If not, who do you want to marry?
Allah swt berfirman dalam Surah Al-baqarah ayat 216 yang bermaksud "Diwajibkan ke atas kamu berperang, padahal itu tidak menyenangkan bagimu. Tetapi boleh jadi kamu tidak menyenangi sesuatu, padahal itu baik bagimu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu, padahal itu tidak baik bagimu.Allah Mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui". Jadi aku takut apa yang aku memiliki sekarang xkan menjadi milikku nanti. Sapa pun dia yang bakal berkongsi hidup denganku, insyaALLAH aku terima dengan penuh syukur dan redha..amen.

6. Do you want a garden/beach wedding, or traditional wedding?
kalau aku.... aku minat garden wedding.. fresh air.. tp klu ujan ssh gak.. for mcm family, dorang sukew traditional part.. impian aku.. nk buat sumer2 adat.. ye la skali seumur idop... tp.. kalau x kesampaian.. buat yang wajib ajer... yang penting semua lancar...

7. Your ideal motif?
hmmmm.. motif?? entah ler... kne discuss ngan wedding planner.. bakal suami n family... klu aku sorg je ckp tu ini.. dorg x sukew ssh gakk...

8. Where do you plan to go on a honeymoon?
Erk...i love bali n gold coast very much... hopefully nk g sne.. kalau dlm malaysia.. aku nak g langkawi or mne2 je la yang beshh...cameron pon ok juga...

9. How many guest do you think you'll invite?
hmmm.. kalau boleh nk 1 kampong turun.... sumer kwn2 aku turun.. huhu... ari paling bermakna.. mesti la nk kongsi ramai2..

10. How many layers of cake do you want to have?
hmm.. tgk pada planning.. aku nk sumer yg dtg mkn cake aku.... wahaha.. may be 3-4 layers will be ok... perasan jer aku nieyh

11. Name the song /tune you'd like played at your wedding?
entah ler... of course nk lagu romantik..... impian aku kwn2 artis n kwn2 rapat aku akn nyanyi lagu for me.... ngeee.. i lovin it... then aku pon nk nyanyi deut ngan laki aku.... speacial ari tuh...

12. Describe your idela husband?
Ahakz...lagi skli soklan berbisa...hmm.. semestinya accept me as who i am....love n care for me.. loves me very much.. ade pegangan agama yg kuat... kerja tetap.. pe lagi ek.. lupa lar..

13. Are you ready for married life?
entah ler.. nk ckp sedia 100% tuh x de la.. tp klu tbe2 ade org merisik n fmly setuju... aku on je.. bersedia untuk bergelar isteri n ibu.... tp sbb study.. fokus to study lebey ar

14. How many kids do you like to have?
hmmmm... aku sukew anak ramai.. tp x de la nk demand bape org.. bpe yang dpt tuh terima jer.... x de nk tolak2...

15. Will you record your honeymoon in a cd or dvd?
InsyaALLAH...segala memori kan aku sematkan sebaik mungkin.Aku kan buat satu buku tuk bercerita pada anak2 kami tuk dorg mengetahui macammana titik pertemuan itu berlaku. Supaya dapat di abadikan dalam setiap detik kehidupan anak2 kami..chewahh..caring giler aku ni.

0 luv me:

Post a Comment