My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Friday, January 30, 2009

NOvel... Cerpen.... huhhh... memang kegilaan akue.. aku nie malas nk baca jornal... tp layan pulak buku2 cerita... biasanya berkaitan ngan CINTA lar... sebab kebanyakan novel melayu berkisahkan cintun.. betol kn??? kalau x caya pegi kat bookstore berhampiran dan tengok novel2 melayu ... boleyh cakap semuanya berkisahkan cinta....

aku memang kaki novel.... kadang2 x beli pon novel.. pinjam dari kawan.. kalau dh dapat novel.. sanggop tak tidur malam semata2 nk tau hingga ke pengakhiran cerita... haaa.. tu la punya teruk habit aku psl novel nie... tp kdg2 tuh stop kejap la buat kje kn.. kalau asyik membaca je pon boleyh tepu gak aku nie....hahahaha...

aku biasa baca novel bahasa melayu.. genre citer tuh x kesah sgt la.. just kisah seram aku x berani.. kang terbayang2 ajer... aku mmg jarang baca novel inggeris nie.. sebabnya aku nie bknnye pandai english sgt... so, kalau jumpe ayat2 or perkataan yang aku x paham macam menyusahkan nak belek kamus.. kang ilang fokus pada jalan citer tuh kang... aku bkn blhhh...huhuhuhu

hmmm.. kat sini aku nk state aku bru pas baca few cerpen.... memang besh layan...


p/s: boley baca karya2 mereka kat sne..... selamat membaca eik...

0 luv me:

Post a Comment