My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Wednesday, January 21, 2009

hahaha.. aku dapat award.....



1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.

link die kawan aku yang bagi.... dia gadis ayu.. comeyl.. n fofular kowt.. yang penting dia giler2 n aku sukew kwn ngan dia..... huhuhu.. siapa orgnye? ade lar... hmmm tengkiu....

pasal aku dan hobi kue???
  1. hmmm... aku suka mengon9kan diri... slalunya check friendster, myspace, ym... blogging... mirc.. tagged... skype.... dll
  2. aku suka musik dan hiburan... so.. kdg2 aku gi show2 berkaitan ngan musik dan hiburan
  3. aku sukew karaoke... bak kata orang... aku blh nyanyi di mana sahaja asalkan ade mod nak nyanyi... aku bkn pedulik sore sdp ke x... yang penting aku eppy.. :)
  4. aku sukew gi jenjalan.. virus ini telah di turun temurun oleh bapak n mak aku.... sbb dorunk kaki jalan...
  5. orang kata aku nie comeyl... baik ati.. tp pada aku.. aku nie giler2 n garang... rooaarrr...
  6. aku syg kwn2 aku.... sbb tue spe yg btul2 rpt ngan aku akan mendapat gelaran "SYG" dengan tiba2....
  7. aku shukew benda yang cantik... n kwn2 aku kebayakan nye cantik..... termasuk aku ler... ngeee.. betol tak?
  8. aku antu eskim + coklat.... so.. kalau ade org sua bnde tuh.. sure aku x tolak...
  9. orang ckp aku nie pencinta sejati... tp aku belum jmpe cinta sejati ku.... dimanakah kamo wahai cinta sejatiku....
  10. aku senang suka org.... senang kot terima org... senang syg org... tp aku SUSAH CINTAKAN seseorag..... kalau dh sampai tahap citun aku tuh... memag bertuah....
hmmm.. sapew ekkk aku nk bagi...

  1. beskal idaman - dak nie slalu kne tag ngan aku tnpa lepas 1 pown.. tengkiu la syg eik.... heheheheh... nie aku bg ko award polak.... amik tau...
  2. hemo-hemo - hmmmmmm...ape nk kome eik? no komen
  3. ain putri - aku tau ko syg aku.... so.. aku bg kat ko eik..
  4. apai spider - pakwe si cma nie..... yang ske gado ngan aku psl dak sorunk tuh.. (woiiii aku syg kwn aku la woii)
  5. sarah90 - dak kc aku.. sweet jer dia... dia pon slalu gak update blog.. blhar bg
  6. faiz nur - dak kolej akue...
  7. Bung Jase - hmmm alif fc.. n mawi fc..
  8. Suri - dak kecik nk upsr nie..... erry fc
dahh.. aku x tau k tag spe... korunk amik ler... adehhh..

1 luv me:

Suryss said...

cam ner nak copy tu b?
mls nak save..hek3

Post a Comment