My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Sunday, August 1, 2010

。◕‿◕。 Jodi (Jomblo Ditinggal Mati) - Wali Band。◕‿◕。

bicara tentang cinta
bicara manusia
bicara tentang setia
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
setia yang ku alami
setia sampai mati
sampai buat ku begini

* dan aku begini
karna kekasih hatiku telah pergi
dan takkan kembali
ia telah mati
kenalkan namaku

reff:
aku jodi, jomblo ditinggal mati
jadi pacarku tak rugi
aku jodi, jomblo ditinggal mati
pokoknya buy one get one free
aku jodi, jomblo ditinggal mati
yang pasti ku setia sampai mati

dan orang-orang kini
memanggilku jodi
jodi, jomblo ditinggal mati

tapi tak apa-apa
sungguh aku suka
karna ku lambang setia

repeat *
repeat reff

dan aku begini
karna kekasih hatiku telah pergi
dan takkan kembali
ia telah mati

hmm.. kenalan dong

repeat reff [2x]






Jika anda berminat mengenai entri ini..

Sila tinggalkan pendapat anda
Sekian Terima Kasih

。◕‿◕。 BabyNurul Ain 。◕‿◕。

0 luv me:

Post a Comment