My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Wednesday, August 25, 2010

。◕‿◕。 Bila Hati Sudah Marah 。◕‿◕。


bila hati dah marah...
mcm2 bende boleh jadi..
silap2.. ade yang mati...
tu la orang kata...
Marah adalah Tahi Syaitan..

Situasi pertama:
kau x bagi orang sentuh barang ko....
tapi... ko sentuh barang org...



situasi kedua:
orang sakit ko membebel..
ko sakit x blh nak membebel...
tapi.. menyusahkan orang jugak..


situasi ketiga:
katil ko nak need n clean..
katil org... ko jadikan alas tido ko


situasi keempat:
bantal kesayangan ko.. ko simpan elok2..
bantal org len.. ko ambil n buat tdo..


situasi kelima:
boifen org.. boifen ko..
boifen ko... sorang2 je ke??

situasi keenam:
org len cantik... ko kondem..
ko cantik sgt ke???

situasi ketujuh:
ko puji laki ko mcm gung everest
ko maki laki ko lak.. mcm tahi lembu

situasi kelapan:
ko suruh org wat itu ini mcm ko nak..
bila org bg cadangan buat sesuatu.. ko x ley nk terima

situasi kesembilan:
ko tegur salah org...
tapi ko sndri buat kesalahan yang sama..

situasi kesepuluh:
ko nak org cakap elok2 ngan ko..
tapi.. hati org len ko x mo nak jaga..


siyesly...
aku dh x reti nak cakap ape..
aku sgt2 terasa..
aku sgt2 menyampah..
n aku dah rasa muak....


ko nak nangis ke..
ko nak tergolek2 ke..
ko nak tunggang terbalik kew..
ko nak bunuh diri kew..
buatlah..
aku dh x mo amik tahu..

p/s: aku dh menyampah giler tgk dia...






Jika anda berminat mengenai entri ini..

Sila tinggalkan pendapat anda
Sekian Terima Kasih

。◕‿◕。 BabyNurul Ain 。◕‿◕。

0 luv me:

Post a Comment