My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Thursday, April 29, 2010

Shah

assalamualaikum...
saja je nak meluahkan perasaan kat sini.
biarlah orang nak cakap gedik ke.. ape ke..
ni wall aku.. blog aku.. ske ati aku la...

I fall in love with him..
biar la org nak kata aku giler ke ape...
bercinta dengan orang yang tak pernah berjumpa
cuma setakat di ym....
tapi.. aku bahagia...
aku gembira bila aku fikir aku ade dia..
aku bahagia bila aku fikir aku ade orang yang aku sayang

entah bila aku mula sedar yang aku sayang dia..
aku sedar yang hari aku takkan gembira tanpa dia..
aku mula teruja dengan kata-kata dia..
aku mula rindu dengan gelagat giler nya..
setiap hari akan menunggu kehadiran dia..
ya.. aku sayang giler padanya..
angau ke??? whahaha. entah la..

bila saat kata-kata hikmat diucapkan..
aku x teragak2 untuk terima..
kerana aku sangat sayang padanya...
insyaallah aku akan cuba untuk bahagiakan dia.
aku akan cuba untuk bahagiakan dirinya
not to be alone...
coz i always have him.. n he has me..
i need him... n he need me...

tapi ku harap panas hingga ke petang... rupanya hujan di tengah hari..
hubungan yang aku bina dengan dia yang aku harap bahagia hingga ke akhirnya..
dilanda badai....
gado sebab kata-kata org...
sebab perbezaan umur...
n bnde merepek2..
alasan shah pon kadang2 xmasuk akal..
dia nak aku hu ha hu ha
mcm aku ni jenis hu ha hu ha selalu..


i f shah read this...
i love u so much..
biar lah orang nak burukkan u mcm ne pon..
i always at ur side....
i wont let u be alone.... insyaallah..







Jika anda berminat mengenai entri ini..

Sila tinggalkan pendapat anda
Sekian Terima Kasih

2 luv me:

Anonymous said...

hehehe. suke bce blog miss ni, sempoi n direct je.. bagus.. wtpe nk selindug2 rite? kasih sygmu amat berharga sayang.. moga yg ditujukan itu menghargai kasih sygmu wlupun sedkit.. igt pesan akak ok!! love u!! pape hal btaw k.. leave msg kt ym k.. _chy~

Baby said...

hahha.. kak chy..
zaman skrg mne reti nk kias kias... huhuhu...
ingattt... hehe
love u tooo..
will do

Post a Comment