My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Wednesday, April 14, 2010

Aku punya Abang

aku bangga..
kerana aku punya abg yang menyayangi aku..
aku punya abang yang mengasihi aku..
aku bangga...

walaupun bukan sama darah n keturunan..
tapi... ikatan tak nampak ni.. telah terjalin..
walau pon badai melanda..
dia tetap abang yang aku syg.. n aku kasih..

sedih aku bersamanya..
gembira aku bersamanya..
sakit pening aku juga bersamanya..

i love u abang...
thanx for being so nice to me..





Jika anda berminat mengenai entri ini..
Sila tinggalkan pendapat anda
Sekian Terima Kasih


0 luv me:

Post a Comment