My Words


Hye Guyz....

Rite Now Baby tengah study kat UiTM Melaka..
course Mass Communication Part 3.
kalau lambat update tu... jangan marah ye..



Bizi Dengan Event & Tarian
Bizi Dengan Assignment
Bizi Dengan Event UiTM
Bizi Dengan Kelas yang pack..

Wednesday, April 20, 2011

。◕‿◕。 I Love You 。◕‿◕。

hu... kali nie citer pasal love..
chentaa
sayang
kasih
etc

lantak la... korang nak muntah darah kew
tapi.. ni nak buat pengakuan ikhlas dari hati..
siyessss gilerrrr punyaaaaaaaa




_Umi_

sy sayang mak saya
giler2 punya sayang
wpon kenkadang tu dok bertekak jew ngan dia
tapi... saya tetap sayang mak saya




_Ayah_

saya sayang ayah saya
kenkadang terasa gak laaa ngan dia
mne x nyew... itu ini dia pok pek..
tapi.. saya sayang ayah saya
wpon kadang2 saya sayang duit ayah saya lebey




_Najiha_

saya saya satu-satunya adik pompuan saya
wpon dia ni gedik amat..
kadang2 ase nak pijak2 jew dak ni
tapi.. saya sayang dia sangat2
wpon kadang2 dia ni menyakitkan hati..
tapi.. dia ni gak yang buat saya windu sentiasa




_Amir_


_Luqman_


_danial_

buruk2 dia pon adik saya
jahat2 dia pon adik saya
geram2 pon adik saya
so.. saya tetap sayang
wpon kenkadang ase mcm nak cekik2 bunuh jew dak2 ni
tapi... x de dorang x best gak kan..


hurm.. ckup pasal sayang menyayang..
nanti kowang muntah ijo lakk
hehe
post kali nie more pada mcm penghargaan pada family arh kan
huhuhu..
sebab apa?
sebab saya sayangggggggg dorang

.



.

Jika anda berminat mengenai entri ini..
Sila tinggalkan pendapat andaSekian Terima Kasih


。◕‿◕。 BabyNurul Ain 。◕‿◕。

0 luv me:

Post a Comment